sobota, 16 maja 2020

Witam!

Siema, witam, czołem!

Jest to mój pierwszy post na tym blogu i traktuję go jako taki powitalny. 
Mój nick to Kuleczka Optymizmu, można mnie nazywać Kuleczką, Kulcią. 😊 Mieszkam w Wielkopolsce i jestem z rocznika '00. Odkąd pamiętam uwielbiałam konie, a gdzieś w wieku sześciu lat zaczęłam kolekcjonować figurki. Oczywiście, jako dziecko nie byłam aż tak oddana tej pasji, tak jak teraz. Mogę w sumie powiedzieć, że nie byłam tego tak świadoma. Poza końmi pasjonuję się również pisarstwem (opowiadania, nie wiersze), rysunkiem oraz wieloma innymi rzeczami.
Może zacznę od podstawowej rzeczy... 

Skąd pomysł na takiego bloga? 

Moją inspiracją były blogi typu Capricon Meadow czy La Rosita Stable, czyli blogi, poświęcone dla modeli koni (swoją drogą bardzo polecam 💓). Drugim czynnikiem powstania tego bloga jest fakt, że wróciłam po paru latach do kolekcjonowania plastikowych koników! :3 Jednak tym razem chciałam coś więcej niż tylko kupienie modelu i postawienie go gdzieś na półce. Postanowiłam się też podzielić z różnymi ludźmi. Co więcej, szukałam jakiegoś sposobu, aby dokumentować oraz opisywać swoje figurki oraz customy. 

Co takiego się będzie pojawiało na blogu?

Na tym blogu głównie będę publikowała różne zdjęcia swoich modeli. Część z nich ma z 10 lat, więc niekoniecznie ich stan będzie zniewalający. XD Przy okazji będę chciała umieścić swoją opinię na temat danego modelu, może pojawią się jakieś śmieszne anegdotki. W przypadku customów, to planuję też zrobić takie backstory do każdego, opis procesu twórczego, a później jakieś moje przemyślenia. Jest to co prawda sporo pracy, ale uznałam, że dodawanie niemalże pustego postu z customem, może być trochę nudne. Z biegiem czasu będę też chciała publikować jakieś sesje zdjęciowe swoich plastikowych koników. 

Mam nadzieję, że zawartość bloga się Wam spodoba. 😊 Miłego dnia/wieczoru!
(Aktualny szablon jest tylko chwilowy, niedługo pewnie będzie nowy.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz