wtorek, 19 maja 2020

Powi臋kszenie kolekcji!

Dzisiaj przyjecha艂y do mnie nowe modele koni zakupione ze strony Monocerus (bardzo polecam z ca艂ego serduszka 馃挀). Og贸lnie moja kolekcja zwi臋kszy艂a si臋 o 13 koni, czyli aktualnie mam 94. Po paru latach w ko艅cu postanowi艂am zakupi膰 nowe Breyery. Co prawda nieco si臋 zbiera艂am, aby je kupi膰, poniewa偶 tanie nie s膮. Skorzysta艂am z okazji, 偶e na Monocerusie pojawi艂y si臋 Blind Bags z stablemates'ami i troch臋 nakupowa艂am. XD A偶 rodzice si臋 zapytali, czy wi臋cej nie mog艂am. Zniecierpliwiona czeka艂am na t臋 paczk臋.
Oto lista rzeczy, kt贸re zam贸wi艂am:



Gdy dotar艂a do mnie paczka by艂am ciut zaskoczona jej wielko艣ci膮, ale w ko艅cu nie kupowa艂am traditionala czy par臋 wi臋kszych modeli. Oczywi艣cie, zanim otworzy艂am paczk臋 i zabra艂am j膮 do pokoju odkazi艂am j膮 (bo pandemia COVID-19). 

 Po otworzeniu mojej skromnej paczuszki, przywita艂 mnie taki pi臋kny widok bardzo dobrze zapakowanych koni. 馃槉
Najpierw rozpakowa艂am dwa modele koni z firmy CollectA. Zdj臋cia s膮 robione telefonem, wi臋c jako艣ciowo nie b臋d膮 powalaj膮ce i zapieraj膮ce wdech w piersiach. 

Jest to ogier rasy Dartmoor ma艣ci gniadej. Og贸lnie uwa偶am, 偶e model jest 艣liczny. Jednak malowanie nie jest idealne. Na jego pysku kolor nie przechodzi 艂agodnie, a bardziej wygl膮da jak 偶贸艂ta plama. Tego konika kupi艂am na customa, kt贸ry ma by膰 portretem kucyka na kt贸rym uczy艂am si臋 je藕dzi膰, gdy mia艂am z 10 lat. By艂 innej rasy, poniewa偶 by艂 kucem szetlandzkim (tak mi przynajmniej m贸wili), ale z budowy cia艂a nie przypomina艂 typowego szetlanda.
Drug膮 figurk膮 CollectA jest gniady ogier andaluzyjski.

Sam model jest te偶 pi臋kny i pe艂en 偶ycia oraz dynamiki. Jednak model nie jest idealny. Ma gumowe nogi, ale stoi. Poza tym na moim modelu znajduj膮 si臋 jakie艣 rysy, czy niedoci膮gni臋cia, trudno mi powiedzie膰. Malowanie te偶 nie powala, jednak nie jest z艂e. Mo偶liwe, 偶e ten konik r贸wnie偶 trafi na customa.
Po dobrych paru latach zdecydowa艂am si臋 na zakup jakiego艣 Breyera. Na pocz膮tku mia艂y by膰 dwa classic, ale niestety jednego z nich nie zd膮偶y艂am kupi膰. Ten pi臋kny model ogiera Mustanga ma艣ci karodereszowatej jest naprawd臋 pi臋kny.

Jak to Beyer, jako艣ciowo zar贸wno modelu jak i malowania s膮 o wiele lepsze od innych firm. Model jest pe艂en dynamiki i 偶ycia. Na pewno by si臋 sprawdzi艂 na sesjach zdj臋ciowych. Jest pi臋knie wyrze藕biony i stoi stabilnie. Bardzo 艂adnie si臋 te偶 prezentuje obok dw贸ch rodzin mustang贸w z serii Cloud. 
Jednak to nie koniec Breyer贸w. Kupi艂am 10 paczuszek Blind Bags i otwieranie ka偶dej z nich by艂o ekscytuj膮ce. Tu za艂膮czam dwa zdj臋cia, przed i po otwarciu:
 (Tak, tam s膮 moje nogi i m贸j laptop. XD)
W 10 konikach znalaz艂y si臋 dwa duplikaty, kt贸re lec膮 na customy. Zapewne kupi臋 jeszcze raz par臋 torebek, poniewa偶 nie mam tylko jednego z nich. Wszystkie stablemates zosta艂y wykonane z wielk膮 dba艂o艣ci膮 o detale. Mo偶e tylko jeden z koni ma dziwnie wygi臋t膮 nog臋... Dok艂adniejsze zdj臋cia zamieszcz臋 w innym po艣cie. Tak wi臋c, w taki pi臋kny spos贸b powi臋kszy艂a si臋 moja skromna kolekcja. Pewnie powi臋kszy si臋 dopiero za dwa-trzy miesi膮ce, jak wr贸c臋 do pracy. XD


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz